De Kinderkliniek streeft ernaar optimale service en kwaliteit van zorg te leveren. Wanneer u ontevreden bent over de service of zorg, horen wij dat graag. Dit maakt het voor ons mogelijk om te verbeteren.
Bespreek uw onvrede in eerste instantie met de betrokkene(n). Zij kunnen in overleg met u direct een oplossing zoeken of een misverstand recht zetten.

Lukt dat niet, of wilt u dat liever niet? Dan kunt u door middel van onderstaand formulier uw ongenoegen uiten bij de klachtenfunctionaris. Sabine van Valburg of Karin Stricker nemen indien u dat heeft aangegeven, zo snel mogelijk contact met u op, doch uiterlijk binnen 4 weken.

Klachtenformulier

Heeft u een klacht? Laat het ons weten! De Kinderkliniek streeft ernaar optimale service en kwaliteit van zorg te leveren. Wanneer u ontevreden bent over de service of zorg, horen wij dat graag. Dit maakt het voor ons mogelijk om te verbeteren. Bespreek uw onvrede in eerste instantie met de betrokkene(n). Zij kunnen in overleg met u direct een oplossing zoeken of een misverstand recht zetten. Lukt dat niet, of wilt u dat liever niet? Dan kunt u door middel van onderstaand formulier uw ongenoegen uiten bij de klachtenfunctionaris. Zij neemt indien u dat heeft aangegeven, zo snel mogelijk contact met u op, doch uiterlijk binnen 4 weken.
Gegevens kind
Geslacht*:
Uw klacht
Heeft u uw klacht al eerder bij De Kinderkliniek gemeld*:
Dit klachtenformulier is ingevuld door:
Voor adequate afhandeling vragen wij u toestemming van jouw dossier / het dossier van uw kind*:

Privacy statement

Om u goede zorg te bieden, verwerkt De Kinderkliniek uw persoonsgegevens of gegevens van uw kind.

Open dit document om te kunnen lezen wat we met uw gegevens doen en wat uw rechten zijn.