Wie zijn wij?

DeKinderkliniek is een Zelfstandig Behandel Centrum (ZBC) voor kinderen van 0 tot 18 jaar. Wij bieden niet-acute kindergeneeskundige poliklinische- en dagbehandeling zorg en basis- en specialistische GGZ. Daarnaast zijn er binnen DeKinderkliniek andere disciplines actief om een compleet aanbod aan zorg voor kinderen te leveren.

Het doel is om iedereen, kind en ouder, ‘flexibele’ zorg te bieden, waarbij kwaliteit en service centraal staat. De kernwoorden van DeKinderkliniek zijn Puur en Persoonlijk. DeKinderkliniek (ruim 100 medewerkers) is een jonge, lerende en dynamische organisatie die continu streeft naar verbetering en procesoptimalisatie.

Functieomschrijving

Als manager ben je verantwoordelijk voor het waarborgen en uitdragen van organisatiedoelstellingen en onze missie en visie. Je bent het visitekaartje van de organisatie, en draagt dit uit in alle interne en externe contacten die je hebt bij het uitoefenen van deze functie. Je bent nieuwsgierig naar de werkprocessen en schroomt niet om vragen te stellen en onderwerpen bespreekbaar te maken en dit vervolgens acties uit te voeren om de koers vast te houden en deze ook te bewaken. De manager is vaak de spil die het overzicht heeft bij de implementatie van veranderingen, zowel op beleidsmatig als logistiek vlak.

Als manager word je onderdeel van het Managementteam in Almere.

Wie zoeken wij?

Je bent gedreven en enthousiast met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Je ben bereid om zelf je handen uit te mouwen te steken als de situatie dat vereist, maar kunt ook meedenken op beleidsmatig en strategisch vlak waarbij de koers van de organisatie wordt bepaald. Kwaliteit en service staan bij jou hoog in het vaandel. Je bent in staat om mensen en teams te verbinden en te zorgen dat door samenwerking het beste uit de mensen en organisatie wordt gehaald. Processen worden optimaal ingericht, waarbij heldere en passende communicatie naar intern en extern plaats vindt. Je bent laagdrempelig benaderbaar, passend bij onze bedrijfscultuur.

Je bent WO afgestudeerd (bijvoorbeeld zorgmanagement of bedrijfskunde) aangevuld met meerdere jaren relevante werkervaring.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je stuurt het groeiende team met poli-assistentes aan, waarbij er oog en aandacht is voor hen als persoon, hun werkzaamheden; de uitdagende taak als front-office waar zij zich dagelijks met ziel en zaligheid voor inzetten voor de patiënt en hun ouders. En waarbij door externe veranderingen (o.a. digitalisering) werkprocessen continu veranderen en implicaties geven.
  • Je bent eerste aanspreekpersoon voor facilitaire zaken, zoals gebouw, werkruimtes etc. en weet de juiste mensen met elkaar te verbinden. Hierin werk je nauw samen met onze facilitair medewerker.
  • Je zet je in om onze huurders en samenwerkingspartners optimaal te laten functioneren vanuit het principe ‘alle zorg voor het kind onder één dak’ en hierin een passend aanbod te kunnen aanbieden.
  • Je denkt mee en bepaalt met collega’s van de back-office de koers voor de marketing en communicatie. Waarbij je op de juiste manier uitingen doet die passen binnen de algehele koers van de organisatie.
  • Je vindt het leuk om mee te denken en beleidsmatig voorstellen te doen om ons personeel, ons goud, optimaal te faciliteren en ondersteunen.
  • Je staat open voor ontwikkeling en verdere uitbreiding van taken in aansturing van teams en waarborgen van organisatiedoelstellingen.

Wat kunnen wij jou bieden?

Een zeer afwisselende en dynamische baan bij een inspirerende organisatie voor minimaal 32 uur per week in een omgeving waar de drempels laag zijn en de betrokkenheid hoog is. En dan ook nog o.a.:

  • Fijne collega’s, hecht team en een prettige werksfeer;
  • Een vooruitstrevende organisatie waar jij aan mee kunt bouwen, met aandacht voor mensen, voor het werk en voor elkaar;
  • Mogelijkheid tot korting collectieve zorgverzekering Zilveren Kruis of Centraal Beheer Achmea;
  • Vakantiegeld 8% en een vaste eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Elke week vers fruit en op dinsdag een lekkere en gezamenlijke bedrijfslunch;
  • Leuke extra’s zoals sporten op het werk, mogelijkheid voor stoelmassages en gezellige uitjes.
  • Een mooi salaris conform CAO Zelfstandige Klinieken Nederland.

Word je hier vrolijk van?

Heb je naast een scherpe en kritische blik, een praktische aanpak? Kun je mensen verbinden en zorgen dat uit de medewerkers het beste van henzelf wordt gehaald? Ben je in staat om met gemak processen in kaart te brengen, de vinger op de zere plek te leggen en dit overzichtelijk op schrift te zetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zoeken iemand die de intentie heeft om zich voor een langere periode aan DeKinderkliniek te binden daarom zijn wij niet op zoek naar interim kandidaten en ook niet naar andere vormen van tijdelijk invulling. Acquisitie doen wij in eerste instantie gewoon intern en zelf.

Een proefopdracht kan onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure.

Voor meer informatie kan je bellen met DeKinderkliniek, 036 – 763 00 30 en vragen naar directeur Anouk Hilgersom of manager Karin Stricker.

Jouw sollicitatie ontvangen we graag vóór 30 november 2023. Dit kan via onze website of via de mail naar personeelszaken@dekinderkliniek.nl, t.a.v. Maria la Vecchia

Wij zien uit naar jouw sollicitatie.